Per piacè verificate a vostra età.

Avete 21 anni o più?

I prudutti di stu situ web ponu cuntene nicotina, chì sò solu per adulti (21+).

A Russia pruibisce u vaping?

L'11 d'aprile di u 2023, a Duma di u Statu Russa hà appruvatu un prughjettu di legge chì introduce una regulazione più stretta nantu à a vendita di dispositivi di vaping in prima lettura. Un ghjornu dopu, una lege hè stata aduttata formalmente in a terza è ultima lettura, chìhà regulatu a vendita di e-cigarette à i minori. A pruibizione pò ancu esse applicata à i dispositi senza nicotina. U prugettu hà assistitu à una velocità di appruvazioni incredibilmente rapida, chì hè ancu una grandezza di terra. Più di 400 deputati sustenenu u prugettu chì modifica parechje lege esistenti, in particulare quella chìregula a vendita è u cunsumu di tabacco.

Mosca pruibisce u vaping
 

Chì sò nantu à u Bill ?

Ci sò parechji articuli significati in questu prugettu:

✔ Aromi limitati in u dispusitivu di vaping

✔ Aumentà u prezzu minimu nantu à a vendita di e-juice

✔ Più regule nantu à l'imballu esternu

✔ Stesse regule cù u tabacco tradiziunale applicatu

✔ Proibizione totale di a vendita à i minori

✔ Permette di purtà qualsiasi accessori di vaping / fumo in a scola

✔ Permette ogni presentazione o mostra di u dispusitivu di vaping

✔ Stabilisci un prezzu minimu per e-cigarette

✔ Regulà a manera di vende u dispusitivu di vaping

 

Quandu u Bill entrerà in vigore?

U prugettu hè statu appruvatu da a Casa Alta cù 88.8% upvoting rate, da u 26 d'aprile di u 2023. Sicondu a prucedura formale di a legislazione in Russia, avà u prugettu serà sottumessu à l'Uffiziu di u presidente è possibbilmente Vladimir Putin firmarà. . Prima di entra in vigore, u prugettu serà publicatu in u cumunicatu di u guvernu per un annunziu di 10 ghjorni.

 

Chì succederà à u Mercatu di Vaping in Russia?

U futuru di u mercatu di vaping in Russia cundanna oghje cum'è pare, ma puderia esse cusì veramente? E novi disposizioni puderanu fà a vendita di e-juice un affari menu efficae, mentre chì simu sempre aspittendu a lista finale di "addictives aromatizzati permessi", è allora pudemu esse sicuru chì l'e-cigarette cù sapori fruttati serà. pruibitu in Russia.

Certi sperti chì studianu l'adulescenti puderanu cunsiderà u prugettu cum'è una mossa positiva per esse contru l'esposizione prematura à a nicotina, mentre chì altri, cum'è a Presidenta di a Casa Alta, Valentina Matviyenko, manifestanu preoccupazioni per a crescita potenziale in u mercatu neru di vaping. L'ufficiale hà dettu ch'ella ùn sustene micca una pruibizione tutale di e-cigarette, è "U guvernu duveria impone più regule in u mercatu di vaping, invece di travaglià una pulitica unica per tutti".

Queste preoccupazioni anu un elementu di verità in una certa misura - taglià tuttu u mercatu di e-cigarette in un cortu termini inevitabbilmente esce un mercatu neru più grande, chì significa più e-cigarette senza regulazione, cummercianti senza lege, ma menu redditu fiscali. È più importantemente, più adulescenti puderanu esse dannatu da a pulitica.

Pigliendu una vista cumpleta, a Russia puderia ancu esse unu di i più grandi mercati di vaping in u mondu. U numeru tutale di fumatori hà righjuntu quasi 35 milioni in Russia,rivelatu da un sondaghju in 2019. Ci hè ancu una longa strada per andà versu una campagna naziunale di smetta di fumà, è vaping, cum'è una alternativa efficace à u fumu, hè ancu cunsideratu cum'è un bonu modu per prumove a salute. A mossa di Russia nantu à u prugettu hè un passu pusitivu per regulà u mercatu di e-cigarette, ma ci sò sempre assai chances per i cummircianti legali chì rispettanu a lege.


Postu tempu: Apr-28-2023