Cù l'aumentu di a popularità di vaping cum'è una alternativa più sicura à u fumu tradiziunale, hè impurtante capisce e regule è e regulazioni chì circundanu e-cigarettes in diversi paesi. Duvete sapè ciò chì pudete è ùn pò micca fà mentre viaghja. In questa guida cumpleta, avemuscopre e lege di vaping in u monduper aiutà à stà infurmatu è cumpletu quandu utilizate e-cigarettes.
Stati Uniti
In i Stati Uniti, l'Food and Drug Administration (FDA)regula e-cigarettes cum'è prudutti di tabacco. L'agenzia hà impostu una età minima di 21 per l'acquistu di e-cigarettes è hà pruibitu e-cigarettes aromatizzati in un sforzu di riduce l'usu di i ghjovani. A FDA hà ancu restrizioni in u locu per a publicità è a prumuzione di e-cigarettes, è ancu limiti à a quantità di nicotina chì pò esse cuntenuta in i prudutti.
Inoltre, parechji stati è cità in i Stati Uniti anu impostu regulazioni supplementari nantu à e-cigarettes. Per esempiu, certi stati anu pruibitu l'usu di e-cigarettes in i spazii publichi è i posti di travagliu.
Stati cù restrizioni di locu:California, New Jersey, North Dakota, Utah, Arkansas, Delaware, Hawaii, Illinois, Indiana
Mentre chì altri anu impostu tassi nantu à e-cigarettes simili à quelli nantu à i prudutti tradiziunali di tabacco.
Stati cun tasse di carica:California, Pennsylvania, North Carolina, West Virginia, Kentucky, Minnesota, Connecticut, Rhode Island
Inoltre, alcuni altri anu promulgatu leggi chì pruibiscenu a vendita di prudutti di vaping aromatizzati, citendu preoccupazioni per l'appellu di questi prudutti à i minori.
Stati cun pruibizione di sapori:San Francisco, California, Michigan, New York, Rhode Island, Massachusetts, Oregon, Washington, Montana
Hè impurtante per esse cunnisciutu di e lege specifichi in u vostru statu o cità, postu chì ponu varià assai. Per piacè nutate chì queste liggi sò sughjette à cambià, è hè una bona idea di verificà cù l'autorità lucali per l'infurmazioni più recenti nantu à i tassi di vaping in a vostra zona.
Regnu Unitu
In u Regnu Unitu, u vaping hè largamente accettatu cum'è una alternativa più sicura à u fumu è u guvernu hà incuraghjitu u so usu cum'è strumentu per i fumatori per smette. Ùn ci hè micca restrizioni à a vendita, a publicità o a prumuzione di e-cigarettes. Tuttavia, ci sò limiti di a quantità di nicotina chì pò esse cuntenuta in e-liquids.
In più di i regulamenti à u livellu naziunale, alcune cità in u Regnu Unitu anu impostu restrizioni supplementari à e-cigarettes. Hè da nutà chì l'usu di e-cigarettes hè generalmente micca permessu in spazii publichi chjusi, cum'è ristoranti, bars è trasportu publicu, è alcune urganisazioni è imprese anu sceltu di pruibisce e-cigarettes in i so locali. Hè impurtante per esse cunnisciutu di e lege specifiche in a vostra cità, postu chì ponu varià.
Australia
In Australia, hè illegale vende e-cigarettes è e-liquids chì cuntenenu nicotina, salvu in circustanze spiciali cù una prescription di un duttore. E-cigarettes è e-liquids senza nicotina ponu esse venduti, ma sò sottumessi à certe restrizioni, cumprese restrizioni à publicità è imballaggio.
In quantu à l'usu, e-cigarettes sò generalmente micca permessi in spazii publichi chjusi è posti di travagliu, è certi stati è territorii anu implementatu e so propiu restrizioni à l'usu di e-cigarettes in lochi publichi.
In quantu à a tassazione, e-cigarettes ùn sò attualmente sottumessi à l'impositu in Australia, anche se questu pò cambià in u futuru postu chì u guvernu cuntinueghja à cunsiderà novi misure per regulà e-cigarettes.
In cunclusioni, l'Australia hà implementatu una quantità di misure per regulà e-cigarettes è limità u so usu, in un sforzu di riduce u dannu causatu da a dipendenza da nicotina è prutegge a salute publica.
Canada
In Canada, a vendita di e-cigarettes aromatizzati hè pruibita è ci sò restrizioni à a publicità è a prumuzione. L'organi regulatori di u paese, Health Canada, cunsidereghja ancu l'implementazione di più regulamenti nantu à e-cigarettes.
In più di e regulazioni à u livellu naziunale, alcune pruvince in Canada anu impostu restrizioni supplementari à e-cigarettes. Per esempiu, alcune pruvince anu pruibitu l'usu di e-cigarettes in i spazii publichi, cum'è i posti di travagliu è in u trasportu publicu. Questa regula hè particularmente degna di nutà in Ontario.
Europa
In Europa, ci sò diverse regulazioni in i diversi paesi. In l'Unione Europea, ci sòregule in u locu chì regulanu a fabricazione, presentazione è vendita di e-cigarettes, ma i paesi individuali anu a capacità di implementà regulamenti supplementari s'ellu sceglie cusì.
Per esempiu, certi paesi in Europa anu pruibitu a vendita di e-cigarettes aromatizzati, cum'è a Germania, mentre chì altri anu impostu restrizioni à a publicità è a prumuzione di e-cigarettes. Certi paesi anu ancu impostu restrizioni à l'usu di e-cigarettes in spazii publichi, cum'è a Francia.
Asia
E liggi è regulamenti chì circundanu e-cigarettes in Asia pò varià assai da paese à paese. In certi paesi, cum'è u Giappone è a Corea di u Sud, l'usu di e-cigarettes hè assai ristrettu, mentre chì in altri, cum'è Malasia è Tailanda, i regulamenti sò più rilassati.
I regolamenti di vaping in Giappone sò relativamente stretti cumparatu cù altri paesi. L'usu di e-cigarettes ùn hè micca permessu in spazii publichi interni, cumpresi ristoranti, caffè è edifici d'uffizii. Inoltre, e-cigarettes ùn sò micca permessi di vende à i minori, è a vendita di e-liquidi chì cuntenenu nicotina hè limitata.
Mentre fighjendu un altru superpotenza in Asia, Cina, u paese hà impostu aprohibizione di u gustuè hà risuscitatu l'impositu per a pruduzzione di i prudutti di vape in 2022. A tolleranza di vaping in Asia hè assai rilassata in i paesi di l'Asia sud-est, facendu cusì u locu un grande mercatu per vaping è una destinazione turistica eccellente per i vapers.
Mediu Oriente
In l'Emirati Arabi Uniti è l'Arabia Saudita, e-cigarettes sò pruibiti è u pussessu è l'usu di e-cigarettes ponu esse righjunghji pene severi, cumpresa a prigiò.
In altri paesi, cum'è Israele, e-cigarettes sò largamente accettati è usati com'è una alternativa più sicura à u fumu tradiziunale. In questi paesi, ci sò pocu restrizioni à l'usu è a vendita di e-cigarettes, ma pò esse restrizioni à a publicità è a prumuzione di i prudutti.
America Latina
In certi paesi, cum'è u Brasile è u Messicu, l'usu di e-cigarettes hè relativamente unrestricted, mentri in altri, cum'è l'Argentina è a Colombia, i regulamenti sò più stretti.
In Brasile, l'usu di e-cigarettes hè legale, ma ci sò state discussioni nantu à l'implementazione di restrizioni à u so usu in i spazii publichi.
In Messico, l'usu di e-cigarettes hè legale, ma ci sò stati discussioni nantu à l'implementazione di restrizioni à a vendita di e-liquidi chì cuntenenu nicotina.
In Argentina, l'usu di e-cigarettes hè ristrettu in spazii publichi interni, è a vendita di e-liquidi chì cuntenenu nicotina hè regulata.
In Colombia, a vendita è l'usu di e-cigarettes hè attualmente ristretta, è e-liquids chì cuntenenu nicotina ùn ponu esse venduti.
In sintesi,e liggi è regulamenti chì circundanu e-cigarettespò varià assai da u paese à u paese, facendu impurtante di stà infurmatu è cunuscenza di e lege specifiche in u vostru locu. Sè vo site un residente o un viaghjatore, hè sempre una bona idea di verificà cù l'autorità lucali per l'infurmazioni più aghjurnati. Stendu infurmatu è seguendu i regulamenti lucali, pudete prufittà di i benefici di vaping mentre assicurendu a vostra sicurità è u rispettu di a lege.
Hè impurtante per esse cuscenti di e lege specifiche in u paese induve residenu o pensate di viaghjà, postu chì ponu varià assai. Stà infurmatu è aghjurnatu nantu à l'ultime lege di vaping pò aiutà à assicurà chì aduprate e-cigarettes in modu sicuru è in cunfurmità cù e regulazioni lucali.
Tempu di Postu: Feb-11-2023