Per piacè verificate a vostra età.

Avete 21 anni o più?

I prudutti di stu situ web ponu cuntene nicotina, chì sò solu per adulti (21+).

Vaping serà legalizatu in Tailanda?

Vaping hè diventatu sempri più populari in l'ultimi anni cum'è una alternativa à u tabacco di fumà. Tuttavia, a legalità di vaping varieghja da paese à paese.In Tailanda, vaping hè attualmente illegale, ma ci sò state discussioni nantu à a legalizazione potenziale in u futuru.

legalizà u vaping in Tailanda

Prima Parte - U Statu Quo di Vaping in Tailanda

A Tailanda hè cunnisciuta per avè liggi stretti in quantu à u tabacco è u fumu. In u 2014, una nova lege hè statu introduttu chì pruibisce l'impurtazione, a vendita è u pussessu di e-cigarettes è e-liquids. Qualchidunu catturatu à vaping o in pussessu di una sigaretta elettronica pò esse multatu finu à 30 000 baht (circa $ 900) o incarceratu finu à 10 anni. U guvernu hà citatu i prublemi di salute è u putenziale di e-cigarettes per esse una porta di u fumu cum'è motivi per a prohibizione.

Sicondu un rapportu publicatu da l'Organizazione Mondiale di a Salute, ci sò più di 80 000 personemori di malatie legate à u fumu annu in Tailanda, cuntendu u 18% di i casi di morte totali. Cum'è un anonimu hà dettu, "Ironicamente, sti figuri duveranu esse più bassi se u vaping ùn hè micca pruibitu". Parechje persone tenenu a stessa opinione nantu à a prohibizione.

Malgradu a pruibizione, hè stimatu chì circa 800 000 persone in Tailanda usanu e-cigarettes, è ci hè una dumanda crescente per questi prudutti. A pruibizione spinge ancua crescita di un mercatu illegale per vapes di mala qualità, chì suscita una altra preoccupazione publica. A cosa complicata hè chì pudete cumprà vapes dispunibuli in ogni angulu di strada in ogni cità, cù una stima di u mercatu valutata 3 ~ 6 miliardi di baht.

In u 2022,trè omi sò stati arristati da un pulizzeru in Tailanda, per u mutivu chì anu purtatu prudutti di vaping in u paese. Sutta a regulazione di vaping in Tailanda, puderanu affruntà una multa finu à 50 000 baht (circa $ 1400). Ma dopu li anu dettu di pagà una corruzione di 10 000 baht, allora puderanu lascià. U casu hà pruvucatu un dibattitu accesu annantu à i regolamenti di a Tailanda contr'à u vaping, è alcuni suggerenu chì a lege hà creatu in qualchì modu più spazii per a corruzzione.

Cù diverse ragioni aggregate, assai persone in Tailanda anu dumandatu un annullamentu di a lege di vaping. Ma e cose sò sempre in incertezza.

 

Part Two - L'Argumenti per è contru à Legalizing Vaping

Mentre impone unu die leggi più strette contr'à vaping, Tailanda hà decriminalized cannabis, o erbaccia, in 2018. Era u primu paese in l'Asia sud-est à legalizà u pussessu, u cultivo è a distribuzione di cannabis, cù a speranza chì a mossa spinta l'ecunumia di u paese.

Cù un argumentu simili, quelli chì sò in favore di a legalizazione di u vaping in Tailanda indicanu ancu chì altri paesi in a regione, cum'è u Giappone, a Corea di u Sud è a Malesia, anu digià legalizatu e-cigarettes. Argumentanu chì a Tailanda ùn mancai benefici ecunomichi di l'industria di vaping, cum'è a creazione di l'impieghi è i rivenuti fiscali.

Inoltre, un altru argumentu per a legalizazione di u vaping hè chì riduce a tarifa di fumà, èaiuta a ghjente à smette di fumà. Ci hè una mansa di evidenza chì u vaping hè una alternativa più sicura à u fumu, è hè cunsideratu cum'è un modu efficace per aiutà a ghjente à sbarazzarsi di u tabacco.

L'ufficiale di pulizie di Tailandia riprime u vaping

Ufficiale di Pulizia Tailandese in una Conferenza di Stampa contr'à Vaping (Foto: Bangkok Post)

Tuttavia, l'opponenti di a legalizazione di u vaping in Tailanda supponenu chì puderia avè cunsequenze negative per a salute publica. Puntanu à a mancanza di ricerca à longu andà nantu à l'effetti di a salute di e-cigarettes è sustene chì puderanu esse cusì dannusu cum'è u tabacco di fumà.

Inoltre, l'opponenti sustenenu chì a legalizazione di u vaping puderia purtà à un aumentu di u numeru di ghjovani chì piglianu vaping è potenzalmentu addicted to nicotina. Si preoccupanu chì questu puderiaporta à una nova generazione di fumatoriè annullà u prugressu chì hè statu fattu per riduce i tassi di fumà in Tailanda.

 

Terza Parte - U Futuru di Vaping in Tailanda

Malgradu u dibattitu in corso, ci sò stati certi segni di prugressu versu a legalizazione. In 2021, Chaiwut Thanakamanusorn, u Ministru di l'Ecunumia è a Società Digitale, hà dettu ch'ellu hèesplorendu modi per legalizà a vendita di e-cigarettes. U puliticu hà cridutu chì u vaping hè una scelta più sicura per quelli chì anu luttatu per smette di fumà. Inoltre, hà preditu chì portarà un grande benefiziu à a nazione se l'industria di vaping diventa una più sustenibile.

L'annu 2023 puderia potenzalmentutestimone a fine di a prohibizione di vaping, cum'è una nova volta di l'elezzioni in u parlamentu hè da principià. Citendu da Asa Saligupta, direttore di l'ECST, "Stu travagliu dura da parechji anni. Ùn hè statu stagnatu. In fatti, a lege di u fumu aspetta l'appruvazioni di u parlamentu tailandese ".

I principali forzi pulitichi in Tailanda sò spartuti nantu à u prublema di vaping. Partitu Palang Pracharath, u partitu di guvernu in Tailanda, sòin favore di a legalizazione di u vaping, sperendu chì a mossa riduce u tassu di fumatori è generà ingaghjamenti fiscali extra per u guvernu. Ma u dominatore hà affruntatu una forte opposizione da a so rivalità - Pheu Thai Party. I critichi sustene chì a mossa seria preghjudiziu à i ghjovani, cusì aumentendu a rata di fumà.

U dibattitu annantu à u vaping in Tailanda hè assai più cumplessu di ciò chì pudemu dì, è ùn ci hè micca una manera faciule d'esce. Tuttavia, cum'è tuttu u mercatu di vaping in u mondu hè regulatu, un futuru luminosu per l'industria in Tailanda hè adorable.

 

Part Four - Conclusioni

In cunclusioni,a legalizazione di vaping in Tailandahè una questione intricata chì hà i so sustenitori è i so avversari. Mentre chì ci sò argumenti per è contru à a legalizazione, a crescente dumanda di e-cigarettes in u paese suggerisce chì hè un tema chì cuntinueghja à esse discussatu in l'anni à vene. Ma cum'è pudemu dì da a notizia liberata, a legalizazione di vaping è a mette sottu à a censura di u guvernu hè u megliu modu per andà.

 

Cunsigliu di u pruduttu Vape dispunibile: IPLAY Bang

IPLAY Bangface una rivincita impressiunante, chì mostra un aspettu frescu è rinnuvatu. Stu dispusitivu innovativu incorpora una tecnulugia di pittura di panificazione d'avanguardia, risultatu in un stilu scuru frescu captivante chì brilla in parechji culori. Ogni tonalità unica significa un sapore distintu, aghjunghjendu un toccu di eccitazione à a vostra sperienza di vaping. Ci sò 10 sapori in totale per avà, è i sapori persunalizati sò ancu dispunibili.

Nanzu, u vape dispunibile Bang presentava un tank di e-liquid 12ml. In ogni casu, in l'ultima versione, hè stata rinfurzata per accoglie un cisterna di e-juice più grande di 14 ml. Questa aghjurnazione assicura una sessione di vaping più liscia, più raffinata è deliziosa. Immergiti in un piacè di vaping gratificante pruvendu stu eccezziunale vape pod di 6000 puff.

https://www.iplayvape.com/iplay-bang-disposable-vape-pod.html


Tempu di Post: 17-May-2023